یک روز می بوسمت
تاريخ : دو شنبه 30 دی 1392برچسب:, | 14:26 | نویسنده : Ali
یک روز می بوسـمـت ! 
پنهان کردن هم ندارد . 
مثل خنده های تو نیست که 

مخفی شان می کنی ، 
یا مثل خواب دیشب من که نباید تعبیر شود 



یک روز می بوسمت !
یک روز که باران می بارد ، 
یک روز که چترمان دو نفره شده ،
یک روز که همه جا حسابی خیس است 
یک روز که گونه هایت از سرما سرخ سرخ ،
آرام تر از هر چه تصورش را کنی ،
آهسته ، می بوسمت ... .

یک روز می بوسمت !
هر چه پیش آید خوش آید !
حوصله ی حساب و کتاب کردن هم ندارم !
دلم ترسیده ، 

یک روز می بوسمت ! 
فوقش خدا مرا می برد جهنم ! 
فوقش می شوم ابلیس ! 
آن وقت تو هم به خاطر این که
یک « ابلیس » تو را بوسیده ، 
جهنمی می شوی ! 

جهنم که آمدی ، 
من آن جا پیدایت می کنم 
و از لج خدا هر روز می بوسمت !
وای خدا !
چه صفایی پیدا می کند جهنم ... !

یک روز می بوسمت !
می خندم و می بوسمت !
گریه می کنم و می بوسمت !
یک روز می آید که از آن روز به بعد ، 
من هر روز می بوسمت !

لبهایم را می گذارم روی گونه هایت ، 
و بعد هر چه بادا باد : می بوسمت !

تو احتمالا سرخ می شوی ، 
و من هم که پیش تو همیشه سرخم


نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت21:32---21 بهمن 1392
✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿ܓ

باران
ساعت18:06---21 بهمن 1392
میدرخشی
میتابی
اما دوری...
"ماه " بودن همین است!


zahra
ساعت11:32---18 بهمن 1392
سلام دوست عزيز وب خوبي داري به منم سربزن باتبادل لينك موافقم.

باران
ساعت14:06---15 بهمن 1392
من شکستم تا تو را عاشق کنم
بعد من باران فقط آب است و بس
بعد من هر کس سراغت را گرفت
زشت یا زیبا
فقط خواب است و بس...


باران
ساعت17:30---10 بهمن 1392
من بودنت را خواندم و تمرین کردم...
قرار نبود نبودنت را امتحان بگیری...

آپــــــــــــــــــــم


مریم
ساعت21:24---8 بهمن 1392
قشنگ بود

باران
ساعت15:50---6 بهمن 1392
زندگی خیلی کوتاه است،قوانین را کنار بگذار بدی ها را ببخش،یک عاشق واقعی باش و هیچوقت از چیزی که بر روی لبانتخنده نشانده پشیمان نشو...

باران
ساعت14:46---1 بهمن 1392
هزار سال پیرتر شده ام
نمی دانم بوسه تو مرا
هزار ساله کرد
یا زمین هزار بار بیشتر
به دور خورشید گشته است!؟

بیژن جلالی



عاشقانت فوق العاده بود


negin
ساعت22:33---30 دی 1392
واااااااااااااااااااای!نویسنده ی این نوشته ی لعنتی کیه؟!! خیلیییییییی خوبه...خیلیییییییی...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • کوه
  • ابر جادو